• Forfatterens bildewebmaster8243

Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad

Kongsten Idrettsforening setter stor pris på å ha Aktivitetsbyen som samarbeidspartner.

OM AKTIVITETSBYEN:

Aktivitetsbyen (tidl. Fredrikstad Motell og Camping) har gledet mange fornøyde gjester. Vi kan i dag skilte med 100 campingplasser, 25 motellrom og 18 hytter. Aktivitetsbyen drifter også golfanlegget på Kongsten i samarbeid med Gamle Fredrikstad Golfklubb.

IDEELL BELIGGENHET:

Du finner oss i utkanten av Gamlebyen i Fredrikstad, tett på byen men likevel i landlige omgivelser. Området rundt oss har et tilbud som passer for alle. Vi har østfolds fineste utendørs adventuregolfbane (minigolf deluxe) pay and play golfbane, fotballgolf og tennis. I gåavstand fra oss finner du Kongstenbadet, Kongstenhallen og Fredrikstad ridesenter.

BURSDAGSFEST:

Aktivitetsbyen tilbyr bursdagspakker som inkluderer en valgfri aktivitet (minigolf eller fotballgolf), pizza, is og brus.

Besøk hjemmesiden for å se hva de forskjellige aktivitetene er og hva Aktivitetsbyen kan tilby. www.aktivitetsbyen.no